06.11.2014, 14:55
Toiduliit algatas kampaania „Soeta eestimaist, toeta eestimaist!"
Toiduliit kutsub novembris üles tarbima nii palju eestimaist toidutoodangut kui võimalik ja tõsta paari aasta jooksul eestimaise toidu osakaalu toidukorvis 80% tasemele.
FOTO:
Toiduliidu juhataja Sirje Potisepa sõnul tahetakse kampaaniaga panustada nende ettevõtete ja seal töötavate inimeste käekäiku, tänu kellele püsib Eesti toiduainetööstus elujõulisena.
Toidusektor seisab Potisepa sõnul mitmendat kuud silmitsi väljakutsetega, mille on tekitanud keeruline välispoliitiline olukord.
Seetõttu on oluline, et kohalik tarbija tunnetaks, kuidas tema ostuotsused mõjutavad Eesti toidutootjate käekäiku.
Emori viimaste uuringute kohaselt eelistab üle 80ne protsendi tarbijatest importkaubale kodumaist toidutoodangut. Samas jääb Eesti toidu osakaal kauplustes saadaval olevates tootegruppides pigem 60ne protsendi piirimaile.