Pärast õnnetut sillaehitust jäi Kärevere kümneks aastaks püsisillata. Jõe ületamine toimus ujuvsilla ja parve abil. 1938. aasta sügisel valmis üleriigilise suurte sildade ehituskava tulemusena 82 m pikkune sild. Paraku ei püsinud ka see sild kaua - 1941. aasta suvel lasti see õhku. Teises maailmasõjas purustatud silla asemele rajatud ajutine puusild oli kasutuses 1956. aastani, mil valmis 28 aasta jooksul järjekorras juba kolmas monoliitraudbetoonsild. Aeg tegi oma töö, sild vananes võrdlemisi kiiresti ja osutus kaasaegse liikluse jaoks kitsaks. Sild jäi aktiivsest kasutusest välja 1999. aastal pärast uue Kärevere maanteesilla valmimist.

Maanteeameti andmetel oli 2008. aasta alguses riigimaanteedel 920 silda ja viadukti. Eesti Maanteemuuseumi eestvõtmisel on alustatud ajaloo seisukohast oluliste sildade tähistamist infotahvlitega, eesmärgiga väärtustada ja teadvustada Eesti rikkalikku sillapärandi. Esimese infotahvli sai Vasula võlvsild Tartumaal. Lähiajal on muuseumil kavas paigutada infotahvlid Konuvere, Kuressaare, Pääsküla, Kükita ja Jõelähtme paekivisildade, Kasari raudbetoonsilla ja Mustajõe terassilla juurde.