NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
03.05.2018 02:27
Tark lugu! Loodame, et valitsus ja president ka seda loevad ja tegutsevad môistuspäraselt.
    03.05.2018 11:24
    samas see-
    Minu linn. Minu jõgi. Minu kodu. See see on,” põhjendab Andrus Ansip oma vastuseisu Tartu lähedale kavandatavale suurtehasele
    ei laseks vist kuhugi ühtegi tehast ehitada...
    sest igal pool on tihtilugu ainukeseks argumendiks minu linn, minu kodu, ainult mitte minu koju jne...
    03.05.2018 16:13
    huvitav , kalanäo tütar elab Tallinnas ( Tamme tn. ) , kas varsti kilgatakse ka seal , et minu linn , minu kodu , jne ja ei tohi seda ja toda teha ?
    03.05.2018 18:12
    Kuna sm. Ansip ja muud reformikommunistid tahavad Lääne-Eesti RB "muuseumiraudteega" ää lagastada, oleks see tehas neile sinna Tartusse tossama just paras. Mis see "sinu linn" tähtsam on, kui meite oma?
03.05.2018 06:56
Isake Brüsselist otsustas. Nüüd on asi kindel. Soovib ehk Andrus järgmiseks Eesti Võsariigi presidendiks?
03.05.2018 06:58
Ansip ka ülessulanud ja plämama hakanud. Teeb miskit kampaaniat?Kui ei tule, siis seda otsustab valitsus.
03.05.2018 07:05
Ohoo, kui oleksid oravad võimul siis oleks see kindlasti tulnud, aga kuna pole nende käpp mängus siis tehakse sedaviiisi valimiskampaaniat. Kahe palgega partei.
    03.05.2018 10:02
    Kui selle ideelise kommunisti juttu uskuda ,siis tegelikkuses teeb 180 kraadi vastupidi, täpselt nii nagu kesikud, kui võimule said kõik opositsioonis lubatud muudatused on nüüd suurprojektid, ei usu selliseid enam
03.05.2018 07:18
No kui oravad võimle pääsevad ja see tehas seal kaunilt kerkima hakkab, siis härra muutub küll kole tummaks jälle.
03.05.2018 07:37
Ansipist ja tema grupeeringust see ei sõltu kas ta tuleb või mitte, küll aga võivad nad valetma hakata et see oli nende teene
03.05.2018 07:38
See asi on juba otsustatud. Tehas tuleb nii või naa.... Mitte kedagi ei huvita Eestimaa loodus, kui mängus suurem rahanuts.
03.05.2018 07:43
kuule unzip, kas Eesti on juba viie rikkama Euroopa riigi hulgas? pole nagu aru saada...
    03.05.2018 08:06
    Kuidas võtta Kaera-Jaan. Riik institutsioonina nii mõneski mõttes ongi 5 rikkama hulgas! Üks esimesi parameetreid, mis meelde tuleb on eelarve tasakaal, teine välisvõlgade hulk.

    Ma olen ka rahaliselt kindlasti 5 % rikkama hulgas. See pole ülbitsemine, vaata: globalrichlist com, äkki Sa oled ka?
    Ja kui ka pole... noh neid on alati, kes väidavad, et olukord on nende vastu ja nad on ühed õnnetud mutrikesed suures valmis ehitatud saatusemasinas.
03.05.2018 07:51
Keskerakondlased oleks nõus müüma kasumi ja võimu nimel ka oma lapsed ja vanemad, kodumaa mõiste on neile võõras. Iidoliteks teadlased kes lubasid radioaktiivselt arendatud hiigelmaisi, jõed pööratud teistpidi kulgema ja põletatud tühi maa.... Neil ei ole midagi püha ja Tartu see pole ju keskerakondlaste kants.... nemad seal ju ei ela.........
    Näita vanemaid (11) Laadin kommentaare...
    03.05.2018 19:52
    Ma ei saa tõesti aru, mis Sul ära on kaaperdatud? Mida Sul teha ei lubata?
    03.05.2018 21:01
    120% sissetulekust maksudeks on siis sinuarust cool? loomulikult varasta ja vassi siis oled õige mees aka reformar.
    04.05.2018 11:57
    Peetrus, kuidas võtta. Maksukoormus on suht sarnane meil ja mujal. Olen nõus, et makse on moodsates ühiskondades palju.

    Ainult, et Reform sellega küll kuidagi esirinnas seotud pole. Praegune koalitsioon põhjustas keskmise maksutaseme täiendava tõusu juba niigi kõrgelt tasemelt...
03.05.2018 08:41
Uurida tasub, aga kindlalt ei tule !?
Ja miks keegi EU digivolinik siin midagi laamendab ?
    03.05.2018 09:21
    Kisud fraase kontekstist välja. Ansip ütles, et seda uurida, kuidas see tehas Tartusse ehitada, on absoluutselt mõttetu. Uurida on mõtet seda, kas see tehas üldse kuhugi Eestis mahub (kui "arendajatel" on nii kindel nõue sees, et mere ääres ei tohi olla, et sadamatega ei peaks tooraine pärast konkureerima, siis ei jäägi eriti midagi järele).
Anonüümne kommentaar
03.05.2018 08:51
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "re" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
03.05.2018 09:19
Mina küsiksin Andrus Ansipilt, et kas Rail Baltic tema arvates tõesti mahub Eestisse ära?
Isiklikult ei toeta tselluloositehase rajamist aga kui A. Ansipi arvates juba tselluloositehase mahtumine Eestisse on küsitav, siis Rail Baltic'u mahtumine seda enam. Ka selle trassi alla ja kõrvale ja vahetusse lähedusse jäävad kellegi majad, mida selle inimese pärijad soovivad äkki müüa. Rääkimata sellest, et nii A. Ansipi ja kõigi teiste Rail Balticu promojate kui ka minu pärijad peavad selle mooloki üleval pidamise jaoks oma makse maksma.
03.05.2018 09:20
Selle kohta, kas tehas ehitada või mitte ja kas uuringuid on tarvis või mitte, on nii palju arvamusi, et ei jõua kokku lugeda. Üks spetsialist, kes ütleb, et uuringuid on tarvis ja et infot ei ole otsustamiseks piisavalt, arvab, et tema on parem spetsialist, kui teine, kes arvab, et need uuringud on juba tehtud ja polegi midagi uurida, ja et kui see tehas rajatakse, siis reostus suureneb niikuinii, olgu siis kui vähe tahes, aga kuna reostus enam mitte grammigi suureneda ei tohi, siis pole ka uurida vaja ja tehast ehitada ei tohi. Kui saaks nii, et need uuringud oleksid neutraalsed (erapooletud) ja tulemuseks olekski tegeliku olukorra kirjeldus, olgu ta siis halb või hea, siis oleks mõtet uurida ja panna konkreetsete tõestatud väidetega paika, kas seda tehast saab rajada või mitte. Aga kahjuks kipub olema nii, et uuringu tulemused kallutatakse sinnapoole, kellel rohkem raha on või kes kelle onupoeg on, ja kui asi on nii, siis tõesti ei ole mõtet uurida ja raha selle peale raisata, ja ei saa ka tehast ehitada.
03.05.2018 09:25
Minu minu minu ütles super ego maniakk Ansip
03.05.2018 09:29
Alasti tõde Ansipilt: minu maja väärtus langeb, kui tehas ehitatakse!
Kas selline isiklik kasu kannustab iga tlnsse otsuseid tegema tulevat eestimaalast!?
Kas see ongi põhjuseks, et tlns asjad sedavõrd halvasti on, sest linnapead tuelvad maalt?
    03.05.2018 09:41
    Mida sa selle segase jutuga öelda tahtsid?
    Kas Ansip on sinu arvates ainuke tartlane? Või on üle 100 000 inimese isiklik kasu sinu jaoks midagi liiga vähest Polli ja Kohava isikliku kasuga võrreldes?
    03.05.2018 09:56
    Üldistan selle ehmatava näite najal, kus endine peaminister toob esimesena välja oma maja hinnalanguse..
    Lisan, et kõik tlna linnapead on tulnud väljastpoolt Tallinna...

    Juht, kes näeb vaid isiklikku kasu, on halb juht; riigimees (peaminister), kes otsuste langetamisel mõtleb esmalt isikliku kasusaamise seisukohast lähtudes, on väga halb riigimees.
    03.05.2018 10:43
    Ansip pani end lihtsalt ülejäänud 100 000 tartlase kõrvale, kelle mured on samasugused. Sealhulgas nii käegakatsutav asi nagu vaesumine oma kinnisvara väärtuse vähenemisest.
    Selles mõttes on sul õigus, et Ansip on olnud Tartule palju parem linnapea kui kõik need mittetalllinlased Tallinnale. Juht peab rõõmustama koos rahvaga ja ka kannatama koos rahvaga, mitte käima väljastpoolt oma kauget tsitadelli rahvale s...a keeramas. Juhil ei pea minema hästi, kui rahval läheb halvasti.
03.05.2018 09:35
Kas Ansip saab Pollist ja Kohavast jagu. Need kaks ju selle monstrumi sinna ehitada tahavad !!
    03.05.2018 10:18
    Ei saa. Ei tahagi saada. Sest reformierakonna rahakassa on enneolematult sandis seisus. Oodake natuke ja te näete, kuidas seisukohad muutuma hakkavad.
    03.05.2018 10:58
    Kui reformi kassa on tühi, siis miks seda projekti surub läbi keskerakonna sotside kamp, olete te kõik peast veidi soojad või seemneid söönud? See on KESKERAKONNA projekt!
03.05.2018 09:39
Eks me kõik mäletame, kui omal üks tuntud "kloun" hirmutas Tartu inimesi, et Tartust saab kriminaalide kants kui Tartusse vangla ehitatakse. Ülikoolilinn ja vangla - kuidas nii saab jne. Labane poliitpropaganda siis ja nüüd.
03.05.2018 09:51
Kas kuskilt mingit statistikat ka saaks selle kohta, mis saab nendest Tartu ülikooli lõpetajatest, kuhu ja mis alal nad tööle asuvad. Arstid lähevad peale lõpetamist igatahes soome tervishoidu ja eesti riigil pole sellest kaadrist mingit tulu. Tselluloosi tehasest laekuksid seevastu kõik maksud eestisse.
    03.05.2018 10:31
    Küllap leitakse viis, kuidas neid makse siin mitte maksta või maksta vähe. Meie seadused (reinvesteeritud kasumi tuoumaksuvabastus näiteks) toetavad seda ja kõik äriühingud, kes soovivad makse mitte maksta, selleks ka skeemi leiavad. Leidis HKScan, pangad, jne leiavad ka tselluloositöösturid.
03.05.2018 10:20
Eesti suurusega riiki ei saa ega tohigi midagi suurt luua/rajada.See,kes vastupidist väidab,ei tegutse kohaliku huvide raames vaid seal on juba suurema kasusaamise huvid väiksemale sihtgrupile.Selleks ei ole mingi lobitöö liiga must.
ps.Ei hakka ju keegi ka torti labidaga tükeldama:)
03.05.2018 10:36
Demagoogia on võrrelda RBt uute maanteedega, mis samuti Eesti pooleks lõikavat. Teadupärast ei plaanita ühtki suurt maanteed kuhugi uude koridori läbi kõige ja kõigi, ikka võimalikult olemasolevaid teid ümber ehitades, mitte rikkudes väljakujunenud asustusmustrit.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega