Kuna HKScan Grupi käive on 1,9 miljardit eurot ehk sama suur, kui kogu Eesti toiduanetööstuse käive, vaadati uute turgude poole Aasias. Kui lähema 10 aasta jooksul prognoositakse Euroopas liha tarbimise kasvu umbes ühe protsendi ringis, siis Aasias peaks kasv tulema 14%. Hong Kongis on üle 7 mln elaniku, lisaks miljoneid turiste aastas.

Kuna seal ostetakse 70% lihast otse turgudelt ja vaid 15% ketipoodidest, otsustati esmalt keskenduda mitte jaekaubandusele, vaid restoranidele. Pealegi on tavaline käia kolm korda päevas väljas söömas.

"Keskmine hongkonglane elab 40 ruutmeetril koos ema, isa, vanaema, vanaisa, elukaaslase ja lapsega," selgitas Liina Kähri. "Kodust välja saamine on peamine põhjus, miks väljas söömas käiakse."

Kuigi kultuuriliste eripärade tõttu ei läinud soome sealiha Hong Kongi turule saamine libedalt, on see juba kolm kuud 10-s tipprestoranis ja maikuus peaks lisanduma veel 13 restorani.

Järgmise sammuna on plaan saada tooted sisse ka sealsetesse jaekettidesse. "Kui Eestis maksab sea kaelakarbonaad kolm eurot kilo, siis seal on hinnaks 20-40 eurot," tõi näite Anne Mere lisades, et praegu saadetakse Aasiasse Soomes kasvatatud sealiha, kuid edaspidi on plaanis ka korporatsiooni teistest riikidest, sealhulgas Eestist sinna kaupa saatma hakata.

Näiteks seamagusid saadetakse Eestist sinna juba praegu, kusjuures ses osas teevad siinsed kaks suurimat lihatööstust koostööd. "Atriast saame seamaod, mida keedetakse Rakveres koos meie seamagudega ühises katlas ja saadetakse siis Hong Kongi poole," rääkis Mere.