„Me otsime võimalusi, kuidas vedada posti tõhusamalt kui jalgsi või jalgrattaga, kuid samas odavamalt kui autodega,“ selgitas Eesti Posti haldusosakonna juht Villi Heinsalu. „Piltlikult öeldes pole vaja jalgratast leiutada, mujal maailmas on elektrijalgrattaid varemgi postiveol kasutatud ja kasutatakse ka praegu.“

Elektriratta prooviaeg kestab vähemalt külmade tulekuni, sest rattale on võimalik paigaldada naastrehvid. Tehniliste andmete järgi saab rattaga ühe laadimisega sõita kuni 100 kilomeetrit, rattal on kolm kiirusevalikut tippkiirusega 40 km/h. Turvalisuse tagamiseks on rattale paigaldatud lisaks tavapärastele valgustitele ka suunatuled. Samuti on rattal signalisatsioonisüsteem, mis võimaldab postiljonil näiteks korrusmaja juures rahulikuma südamega korraks trepikotta siseneda.

Peale elektrijalgrataste on plaanis lähitulevikus kanderingil katsetada veel ka motorollereid ja väikese kubatuuriga ATV-sid, mis sobivad peamiselt asulaväliste kanderingide teenindamiseks, kuna nendel ringidel tuleb läbida pikemaid vahemaid.

Eesti Postil on autopargis 422 sõidukit. Lisaks toetab kanderingide teenindamist 201 koostööpartnerit. Jalgrattapargis on 360 ratast.