Laidvee sõnul võib öelda, et tegemist on nõudluse kontrolliga, kuna alustatakse ühe rongiga nädalas: "Kui see rong osutub populaarseks, siis lisatakse järk-järgult ronge ning ideaalis oleks vaja jõuda vähemalt ühe väljumiseni päevas."

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ei näe uue reisirongiliini avamiseks takistusi. „Kiievi liin oleks hea ka Rail Balticu kontekstis, kuna ühendaks idapoolsed liinid läänepoolsetega,” sõnas ministeeriumi avalike suhete osakonna juhataja Rasmus Ruuda Õhtulehele. „Mida rohkem ühendusi, seda rohkem inimesi kokkuvõttes rongidega sõidab.”

Ukraina aseminister Jurij Lavrenjuk on kirjutanud, et Kiievist hakkab see väljuma kell 15 ning Riias olema järgmise päeva hommikul kell 6 ehk sõidu pikkuseks kujuneb 15 tundi. See ei lähe aga kokku Eesti Raudtee arvutustega, mille kohaselt sõidaks Tallinnast Riiga ligikaudu neli tundi ning Tallinnast Kiievisse 25 tundi.

Laidvee ütleb, et kaubarongi praegu Tallinn-Kiiev marsruudil ei sõida, aga üksikud vagunid liiguvad.

Plaan käidi esimest korda avalikult välja aasta eest, mil Omeljan soovis ühendada viie riigi pealinnad ning hiljem liita neile ka Odessa.

Krjukivski vagunitehaselt on praeguseks ostetud 28 uut vagunit ning kupeevaguni pileti hind Riiast Kiievisse hakkab olema ligikaudu 1855 grivnat ehk 60 eurot.