“Olin teinud pangas otsekorralduse maksimumsummas 4 eurot kuus ning tänu sellele jäi mul too arve maksmata ning märkamata, kuna olin kindel, et pank teeb automaatselt ülekande minu eest.”

Kuna ta ei vaata igakuiseid arved teades, et need peaksid olema fikseeritud suurusega ja püsimakselepinguga läheb vastav summa arve pealt maha, oli üks hetk ebameeldivaks üllatuseks see, et ta ei saanud helistada ega pääsenud telefoniga internetti.

Asja uurides selgus, et tema teenuseid oli piiratud, kuna neljaeurose püsimaksesumma piirangu tõttu oli kahe kuu arve jäänud maksmata.

Raul maksis arved ära, kuid järgmise kuu arve oli juba 6,5 eurot. Põhjuseks teenuste piiramisest tulenev kaheeurone tasu. Mees saatis Elisa kodulehel oleva vormi kaudu küsimuse, tahtes teada, mis põhjusel tema telefoniarve igakuine summa on suurenenud ja miks talle sellest teada ei antud.

Vastust ootas ta aga kaks nädalat ehk seni, kuni Maaleht Elisasse pöördus ja teema vastu huvi tundis.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski selgitas, et Elisa avas septembri alguses kliendile 4G võrgu koos uute kiirustega. See tähendas kuni kaks korda suuremaid mobiilse interneti kiiruseid.

“Elisa teavitas klienti personaalselt tema arvepäise tekstis - sellest muudatusest informeeriva arve sai klient meilt augusti alguses,” selgitas Raiski. “Lisaks teavitas Elisa kõiki kliente muudatusest kodulehe uudises.”

Tema sõnul domineerib nutimaailmas üha enam pilt ja video ning suure populaarsuse osaks on saanud erinevate rakenduste kasutamine. Elisa statistika järgi moodustab mobiilse interneti kasutusmahust juba kolmandiku YouTube’i videod ning Facebooki sisu, millest 80% on täna pildid ja videod.

Pilt ja video on olemuselt mahukad ja selleks, et kliendi mobiilse interneti kasutuskogemus oleks sujuv – et pildid avaneksid hetkega ja videod laeksid kiirelt – on vaja üha suuremaid andmesidekiiruseid.

“Seetõttu avasime klientidele eelmise generatsiooni pakettides 4G võrgu ja suurendasime kiiruseid, et vastaksime tänases nutimaailmas meie olemasolevate klientide ootustele ning pakuksime neile senisest paremat teenust,” lisas suhtekorraldusjuht.