"Mahetoodete tarbijanõudlus kasvab, pakkudes kõigile toiduainete turustusahela sektoritele uusi ärivõimalusi. Seda kampaaniat käivitades kutsun kõiki mahepõllumajanduse sidusrühmi üles edendama maheideed uue kampaania "Mahepõllumajandus. Hea loodusele, hea sinule" abiga," ütles Euroopa põllumajanduse ja maaelu arengu volinik Mariann Fischer Boel.

Viimastel aastatel on maheettevõtjate arv järjest kasvanud. 2005. aastal oli 25 liikmesriigiga ELis kokku 182 305 mahepõllumajandusega seotud ettevõtjat, mis vastab 2004. aastaga võrreldes 13,4% tõusule. Viimastel aastatel on Euroopa mahesaaduste jaeturg kasvanud tugevalt enamikes riikides, sealhulgas ka uutes liikmesriikides 5 - 30%. Suurenev tarbijanõudlus tugevdab maheturgu ning annab talunikele ja töötlejatele uusi võimalusi.

Euroopa Komisjon avab kampaania ja kuulutab välja võistluse uue mahepõllumajanduslogo väljatöötamiseks täna toimuval pressikonverentsil, mille korraldavad Euroopa Komisjon ja Foire de Libramont, suur põllumajandusmess, kus tutvustatakse erinevaid maaelu aspekte. Pressikonverentsist võtavad osa Sabine Laruelle, Belgia VKEde, FIEde, põllumajanduse ja teaduspoliitika minister; Benoit Lutgen, Vallooni regiooni põllumajanduse, maaelu, keskkonna ja turismi minister ja pr Kris Peeters, Flaami kogukonna valitsuse minister-president.

Komisjon avab EÜ kampaania keskse lüli - uue mitmekeelse mahepõllumajanduse veebilehe www.organic-farming.europa.eu , mis sisaldab kogu toidu- ja põllumajandussektori erialaspetsialistidele mõeldud elektroonilist tööriistakasti tasuta turundusmaterjalidega 22 keeles, et edendada mahetootmist ja -põllumajandust.