Võrreldes varasema aukliku kruusateega on muutus tohutu. Tänavat katab asfalt ja mõlemal pool on laiad kõnniteed. Tundub, et see tänav ongi mõeldud pigem jala kui autoga liiklejatele. Sõidutee on nii kitsas, et kui selle äärde on pargitud mõni sõiduk, siis ei mahu kaks autot üksteisest mööda sõitma. Kohalike elanike autode parkimiseks pole seega ruumi jäänud.

Jalakäijate jaoks on aga ERMi poolses otsas mitmed pingid, kus saab kesklinnast tulles pärast paarikilomeetrist jalutuskäiku vastumäge ja enne muuseumi jõudmist jalgu puhata. Kel soov, saab viimase lõigu enne muuseumi läbida aga hoopis puude vahele rajatud laudteed mööda.

Roosi tänava rekonstrueerimine algas 2015. aasta suvel, mil töödega alustati Puiestee tänava ja Muuseumi tee vahelises lõigus. Tänava rekonstrueerimisel lähtuti Roosi tänava kujunduse ideestikust „Mälumeetrid" ja eskiisprojektist, mis nägi ette terviklikku tänavakujunduslahendust alates Kaarsillast kuni Eesti Rahva Muuseumi hooneni Raadil.

Tänavale on kogu pikkuses rajatud 3,5 meetri laiune promenaadiala. Rekonstrueeritud on tänavavalgustus ning rajatud ootepaviljonidega bussipeatused ja istumiskohad. Roosi tänava rekonstrueerimistööd tegi Asfaldigrupp OÜ, projekteeris Tinter-Projekt OÜ, arhitektuurse lahenduse koostas OÜ Kino maastikuarhitektid. Tänava rekonstrueerimise kogumaksumus oli 2,6 miljonit eurot.