Samuti valmistab peavalu pikk maksetähtaeg, sest kalapüügiettevõtted, kes saavad kindlat kalaliiki püüda vaid teatud aja jooksul, vajavad käibevahendeid kiiremini kui kauplusekettide pakutav 45-60 päeva võimaldab.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats kommenteeris, et tema andmetel sujub koostöö kohaliku kala hankijatega kenasti.

Pikemalt loe vastasseisust ERR-ist.
Prisma Peremarket: kalaliidu esitatud väited ei vasta tõele
  • Prisma Peremarketi koostööpartnerid ei ole koostööd lõpetanud. Prisma kalaletti on ligi 16 aastat varustanud ettevõte MV Wool ning vastastikune koostöö kestab jätkuvalt. Samuti on Prisma kalaleti koostööpartneriteks Kalakala&Pojad OÜ ja Heming OÜ. Ka nendega on Prisma teinud koostööd pikemat aega ja koostöö kestab jätkuvalt. Samuti alustas Prisma Peremarket septembris koostööd Eesti Kalakasvatajate Ühistuga, kes vahendab paljusid väiketootjaid.
  • Kalaliidu toodud juurdehindlused ei vasta tõele. Prisma Peremarketi eesmärgiks on pakkuda püsivalt soodsaimat hinnataset ning koha hinnad Prisma kalaletis on vahemikus 9,99 (terve kala) kuni 20.49 (filee). Liidu esitatud väited koha hinnast 28-30 eurot ei vasta tõele.
  • Kalaliidu toodud maksetähtajad ei pärine Prisma Peremarketi lepingutest. Ettevõtte maksetähtajad värsket kala tarnivatele ettevõtetele on 21 päeva, mitte Kalaliidu väidetu 45-60 päeva.
  • Prisma Peremarketi kaubandusdirektori Teemu Kilpiä sõnul on Prisma eesmärk olnud väiketootjatega koostöö tihendamine, mida näitavad ka kauplustes avatud väiketootjate riiulid. "Kalaliidu kriitika on seda enam hämmingut tekitav, et meiega pole ühendust võetud, et probleemidest otse rääkida ja nendele koos lahendus leida,” lisas Kilpiä.
  • Tänaseks (29.11) on kalaliidu juht oma sõnadest osaliselt juba taganenud.