Kampaania mahetootmise arendamiseks
Kampaania abil püütakse tarbijaid informeerida mahepõllunduse mahetoidu tootmise tähendusest ning selle kasulikest mõjudest, vahendab Põllumehe e-uudised. Peamiselt pööratakse tähelepanu teadlikkuse tõstmisele just laste ja noorte hulgas, sest nemad kannavad mahepõllunduse ideid ka tulevikku.
2005. aastal oli mahetootmisega seotud ettevõtete arv Euroopa Liidus üle 180 tuhande Viimaste aastate jooksul on mahetoitude osakaal turul oluliselt kasvanud, olenevalt riigist 5-30%.
Kesksena tutvustatakse kampaania raames uut mitmekeelset mahepõllumajanduse Internetilehte, mis hõlmab programmidekomplekti ja tasuta abimaterjale toodete turustamiseks. Kodulehekülg on tõlgitud kõigisse EL liikmesriikide ametlikesse keeltesse, sh ka eesti keelde.
Kampaania käivitatakse mahetoidu tootmise ja mahepõllumajanduse Euroopa tegevuskava raames, mis sätestab muu hulgas ka standardid valdkonna efektiivsuse ning läbipaistvuse parandamiseks ning tarbijate usalduse suurendamiseks.