Kuressaare disainiõpilane osaleb maailma suurimal reklaamifestivalil

 (2)
Kuressaare disainiõpilane osaleb maailma suurimal reklaamifestivalil
Anette SannikErakogu

Kuressaare Ametikooli multimeedia kujundamise õpilane Marie Anette Sannik esindab Eesti noori maailma suurima kommunikatsiooni-, meedia- ja reklaamifestivali koolitusseminaril 22. - 26. juunil Cannes'is Prantsusmaal.

Disaini õppesuuna reklaamiõpetaja Merit Karise poole pöördus Cannes'i festivali ametlik esindaja Marika Jahilo ning pakkus kohta festivali kommunikatsiooni-, meedia- ja reklaamiõpilaste koolitusseminaril nimega Roger Hatchuel Academy.

“Kuressaare ametikool osutus valituks, sest see kool paistab välja oma sooviga püüelda kaugemale ja kõrgemale - osalemised Euroopa ühisprojektides ja konkurssidel, lisaks globaalse õpetajapreemia 50 parema sekka pääsenud Merit!” rääkis Marika Jahilo. “Cannes Lions on just see koht, kus end võrrelda muu maailmaga, näha üldisi trende ja õppida. Tänasel infoajastul ei ole vahet, kust sa tuled. Oluline on, milleks sa suuteline oled!"

Karise hindas pakutud võimalust kõrgelt: "See on ametikooli disainisuunale suur tunnustus, et Eestile eraldatud ainsat kohta just meile pakuti."

Seminaril saab osaleda 35 alla 23-aastast kommunikatsiooni või meedia eriala õppivat noort kogu maailmast. Viie päeva jooksul saavad noored koolitust maailma turundus- ja reklaamitippudelt ning võimaluse näha kulissidetagust festivali žürii tööd. Koolituse eesmärk on õpetada noori häid ideid leidma, neid veenvalt esitlema ja edukalt ellu viima.

"Olen muidugi väga õnnelik selle võimaluse üle, mille saab tõenäoliselt vaid kord elus. Ootan suurt teadmistepagasit tagasi tulles, mida saaksin jagada teistega. Reis on proovikivi ka iseendale – olen ainsa õpilasena Eestit esindamas ning minuga koos on vaid julge pealehakkamine. Soovin tänada ka oma isa, kes on olnud Cannes’i festivalile minekul mu suurim toetaja ja innustaja," ütles Anette Sannik.

Cannes'i festival toimub alates 1954. aastast ning seal on üle 12 000 osavõtja enam kui 90st riigist. Festivali põhiosa on reklaamikonkurss, kus osaleb üle 35 000 töö.

Lisaks toimuvad festivalil seminarid, kus sel aastal esinevad maailma kommunikatsiooni- ja turundustipud Google'ist, Microsoftist, McDonaldsist, Cosmopolitanist jpt. Samuti osalevad muusikud Marilyn Manson, Natalie Imbruglia, DJ David Guetta ning telekokk Jamie Oliver. Festivalil esineb ka peaminister Taavi Rõivas, kes teeb ettekande e-residentsusest.