Citizens Advertising Takeover Service (lüh CATS) kogus kampaaniaga raha selleks, et kõik Londonis Claphami metroojaamas asuvad kuulutused ja reklaamid kassipiltidega asendada. Kokku leidis metroojaamas koha enam kui 60 kiisupilti, neid on seal igal nurgal ja kõikvõimalikes kohtades.

Miks CATS sellise asja ette võttis?

Esiteks näeb metroojaam nüüd suurepärane välja, eks. Teiseks käib igapäevastele sõitjatele närvidele, kui neile vaatavad igalt poolt vastu kuulutused, mis kutsuvad ostma seda, teist ja kolmandat.

"See on ju suurepärane, et me ei pea enam vaatama kuulutusi, mis pakuvad puhkusereise, mida me endale lubada ei saa, või keha, mida meil pole?" on rõõmustavad reisijad öelnud.

Kassipiltidega dekoreeritud avalik koht mõjub vahvalt. Samas ei ole tegemist kavala lemmikloomatoidu ega mõne telesaate reklaamiga, selgitavavad kassipiltide ülespaneku korraldajad.

Asja taga seisavad vabatahtlikud, kes kogusid projekti toestamiseks raha annetustena. "Me tahame panna inimesi maailma teistsuguse pilguga vaatama ja anda neile mõista, et nende kätes on võim seda maailma muuta," selgitavad nad.

Allikas: metro.co.uk