Kuu lõpus lõpetab portaal tegevuse ja piletimüük läheb üle juba praegu toimivale kodulehele praamid.ee.

Kuna tuulelaevad.ee ei paku võimalust endale raha tagasi kanda, kuid nii eraisikute kui ka firmade hulgas on neid, kel jääb sinna veel raha peale, siis mis sellest saab?

Maalehe küsimusele vastas Varje Kalbin OÜst Väinamere Liinid, et kliendikontole jäänud summa tagastatakse peale 1. oktoobrit kliendi poolt varasemalt makseteks kasutatud pangakontole.

Eraldi avaldust või taotlust kliendikontol oleva jäägi tagastamiseks esitama ei pea.
“Täpsustuste vajadusel võtame ise ühendust,” kinnitas Kalbin.

Ta lisas, et päringuid saab edastada jätkuvalt ka peale 1. oktoobrit infotelefonile 452 4444 ja e-postile info@tuulelaevad.ee.