Seda, et Maaleht tema veebipoe üle leidis, peab Gulbis suureks auks ja üllatuseks.

Varem audiovisuaalse meediaga tegelenud mees sattus mullu vaimustusse Balti rahvaste sümboolikast ning püüab nüüd Eesti sümboleid ja ajalugu popkultuuri tuua. Seetarvis uuris ta nii KUMU kui Tartu ERMi varamuid. (Gulbis on kolm aastat elanud ja õppinud Tallinnas - R.S.)

Uuringud viisid arusaamiseni, et Balti kultuurides on rohkelt sarnaseid sümboleid alates kasvõi kaheksakannast ehk Muhu männast, mida Lätis tuntakse ka koidutähe sümbolina. Nii ta Muhu motiivide kasutamiseni ka jõudis.

Lisaks on särkidele, kottidele, kelladele jõudnud Eesti rahvuslill rukkilill, rahvusloom hunt ja tema konkurent rahvuslooma tiitlile – siil.

Kõige populaarsemad LiiWE tooted olla aga T-särgid kirjaga „eestlane”, selgitas Guntars Gulbis. Kes tahab, saab oma eestlaseks olemist kuulutada ka sokkidel.

Gulbis mainis, et kirjaga "eestlane" särke on ostnud nii mõnigi eestimaiseid juuri taasavastav inimene.

LiiWE toodete kuvatõmmised veebist avaldame omaniku loal