Kuigi üldjoontes on olukord positiivne, toob Pai markantseid näiteid selle kohta, milliste rikkumiste tõttu autojuhte korrale kutsuti. Näiteks tabati sõiduk, millel olid ees kaks suverehvi ja taga kaks siledat lamellrehvi; auto, mis sõitis ühe talverehvi, ühe naast- ja ühe lamellrehviga ning ühe tühja rehviga ning ühel sõidukil oli üks rehv kinnitatud viie poldi asemel vaid kahega.

„Need näited panevad küll esialgu muigama, kuid asja teeb tõsiseks see, et nii seatakse reaalselt ohtu enda ja kaasliiklejate tervis ja elu. Kuna auto käitumine talvisel või muutlike oludega teel sõltub suuresti rehvide seisukorrast, ei tohiks mingil juhul võtta täiendavaid riske kulunud või nõuetele mittevastavaid rehve kasutades,“ toonitab Sirle Pai.

Eestis on talverehvid kohustuslikud 1. detsembrist 1. märtsini.