Nõukogu esimees ei osanud kosta musta ega valget. Igas kuus tuli tehase torust tõesti 500 tonni lihakondijahu. Aga et hullulehmatõve kartuses oli jahu tunnistatud üliohtlikuks, polnud sellega võimalik kaubitseda.

Tehase sisejuurdlus näitas, et müügiplaan siiski oli ning selle taga seisis tehase toormejuht Indrek Lekko. Juurdlus näitas ka, et inimese ja looma tervisele üliohtlikku jahu kavatseti lisada loomasöödale ja siis Leetu müüa. Tehing jäi katki vaid tänu sellele, et paarikümnetonnise koormaga auto läks otsustaval hetkel rikki.

Pärast jahumüügiplaani ilmsikstulekut lasti Lekko lahti. Tema tegevust tõlgendati kui varguskatset.

Seejärel algasid riigile kuuluva tehase juhtkonnas kiired sündmused. 24. aprillil teatas nõukogu liige Elmut Paavel, et Lekko vallandanud juhatuse liige Ivo Väär tuleb ise kiiremas korras tagasi kutsuda. See soov tundus üllatav, sest tehase majandusnäitajad olid Vääri juhtimisel kõvasti paranenud, 85 protsenti aastaplaanistki juba täidetud.