Lahtvee sõnul ei oleks naastrehvide üleöö keelustamine mõistlik, sest siis tuleks paljudel inimestel veel kasutuskõlblike naast rehvid e asemele uued lamell rehvid osta. Küll aga mõjutaks naastrehvide aktsiisimaks inimesi siis, kui nad kulunud rehvide asemele uusi valivad.

„Tuleks rakendada aktsiisi, mille määr teatud aja jooksul kasvab. Seeläbi tõrjuksime naelrehvid samm-sammult turult välja," ütles Lahtvee. Ta lisas, et aktsiisi suurus võiks tee-ehituse hindu arvestades olla 400 krooni ühe naastrehvi kohta ning iga paari aasta tagant võiks juurdehindlus kasvada veel paarisaja krooni võrra.

Majandusministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatteri sõnul töötab ministeerium tuleva aasta lõpuks välja ettepane­kud transpordisüsteemi mak sustamise kohta. Kuni analüüs käib, ei soovi nud ta uute maksude kehtestamise teemal spekuleerida.