09.11.2016, 11:20
Saaremaa tootjad turundavad ehtsat toodet 150 000 euroga
Saare maakonna turisminduse katuseorganisatsioon MTÜ Visit Saaremaa saab Saarte koostöökogu (SKK) heakskiidul LEADER-meetmest piirkonna tootemärgi Saaremaa Ehtne Toode ühisturundamiseks 90 000 eurot.
FOTO:
Omafinantseeringu suurus on SKK andmeil seejuures 60 000 eurot, seega panustatakse kohaliku tootemärgi turundamisse ühtekokku 150 000 eurot.
Ergo Oolupi arvates tuleb juhina näha ennekõike võimalusi.
Visit Saaremaa tegevjuht Ergo Oolup selgitas Saarte Häälele, et kõnealuse projekti eesmärk on Saaremaa Ehtsa Toote märki kandvate ettevõtjate ühisturunduslik tegevus, kasutades seejuures ära sünergiast tulenevat mõju.
Alates 2012. aasta lõpust on Saaremaa toidutootjad ja käsitöölised kasutanud oma toodetel märgist Saaremaa Ehtne Toode, mis annab tarbijale hea võimaluse kohalikke tooteid märgata ja eelistarbida nii poes, turul kui ka söögikohas.