Kooli söökla käive jäi sel päeval igatahes tavapärasest kõhnemaks, sest proovima kutsusid nii tervislikkusele rõhuvad palad kui lustakamalt reklaamitud suutäied nagu "Suudlus läbi jäätunud klaasi", "Sisemine ilu läbi kilu" või "Hää oppaja suutäüs". Kõige jõulisemalt esinesid maastikuehituse 2. kursuse õpilased, kellel oma õppetöö käigus valmismeisterdanud aiamööbli komplekt ka maha õnnestus müüa. Laada noorim ärimees - arvutiõpetaja võsuke, 1. klassis õppiv õunamüüja, - kõlistas samuti rahulolevalt oma münditopsi.

Müügipäeva lisaboonuseks ning üheks väga oluliseks tulemuseks oli aga mõnus ühistegemise ja -olemise tunne.

Ettevõtlusnädala raames osalesid õpilased veel Junior Achievment'i poolt korraldatud ühisseminaril "12-tunni ettevõte", kus koos Võrumaa KHK, Luua MK ja Räpina AK kutsekoolide noortega õpiti lühiloengute ning praktilise tegevuse käigus põhilisi ettevõtlusteadmisi. Segameeskondade praktiliseks ülesandeks oli mõelda välja toode, mis kasutaks metsaressursse ilma neid hävitamata. Turg, riskid - kõike tuli arvestada.

Parimaks ning kõige rohkem püstitatud teemat järginud ideeks tunnistas žürii rühma "Baltic Birch Juice" mõtte hakata tootma ja turustama kasemahla. Meeskond "Ökomaius"pakkus välja metsamarjade kuivatamise ning meega röstimise. Sotsiaalse ideega tuli välja rühm "Loodus kõigile", kelle missiooniks oli ehitada täiustatud matkarajad erivajadustega inimestele. Rühm "Metsmesilane" soovis pakkuda klientidele tervislikku ja naturaalselt toodetud erinevate maitsetega mett.

Kohalikul toorainel põhinev "Metsarestoranis" saaksid külastajad lisaks eksootilistele söökidele nagu ilvesepraad näha toidutegemise ahelat, õppida ise metsasaadustest toite valmistama ning veeta mõnusalt lähikonnas aega kas matkates või giidiga loodust uurides.

Ettevõtlusnädala lõpetas traditsiooniline kursustevaheline mälumäng, kus küsimused sedapuhku -üllatus, üllatus! - majanduse valdkonnast.