Et sõita üks euro maksva piletiga suvalisel Simple marsruudil ükskõik millisest peatusest teise peatusse, peab oma reisi lihtsalt mida varem seda parem ette planeerima ja piletid veebikeskkonnas www.tpilet.ee broneerima. Simple Expressi bussiliinid hakkavad läbima 18 linna ja nendel liinidel on ühtekokku 250 peatust. Iga päev on neil liinidel enam kui poolsada väljumist. Simple Exressi n-ö levikaardilt selgub, et hästi on ettevõte esindatud Ida-Virumaal ja Kagu-Eestis, vähem Pärnu ja Lääne maakondades.

Neid liine hakkab teenindama 20 bussi, neist 11 on tuliuued eritellimusel valminud 39 reisijakohaga bussid, mille soetamiseks panustas ettevõte kokku 1,7 miljonit eurot.
OÜ Eesti Buss juhatuse esimehe Gunnar Obolenski sõnul toimis konkurents kodumaisel bussiturul ka enne uue ühistranspordiseaduse kehtimahakkamist, mistõttu otsus odavbusside mängutoomise vajalikkusest sündis juba mullu, kui Simple Express bussiturule mängu toodi.
„Keegi ei tea, kuidas uus ühistranspordiseadus tööle hakkab, aga meie moodus sellega kaasa minna on just Simple Exspress,“ m’rgib Obolenski. „Meie eesmärk on olla kõikides väljuvates liinides piletihinnalt teistest firmadest üks-kaks eurot soodsam.

Üheeurose pileti saamiseks peab oma sõidu varakult ette planeerima ja pileti välja ostma. Eelmüük kestab kuu aega ette, kõigepealt tuleb müüki mingi osa 1€ maksvaid pileteid, seejärel kahe, kolme jne euro suuruse hinnaga piletid. Ent ka lõpphind ehk kõige kallim selle liini hind jääb Obolenski kinnitusel ikkagi soodsaimaks reisimisvõimaluseks sellel marsruudil.

Etteteatamise korral saavad Eesti Bussi bussidega reisida ka ratastooli kasutajad, seda on saanud teha juba mõnda aega ja saab ka edaspidi, kuigi huvi selle teenuse järele on seni olnud suhteliselt kesine. Samas on selle võimaldamine liinilubade andmisel plusspunktiks.

Sebe, Simple ja LUX Express kaubamärkide all tegutsev Eesti Buss kuulub Mootor Grupi kaudu ärimees Hugo Osulale. Lisaks Eestile opereerivad tema ettevõtted bussiliine ka naaberriikides.