Toiduliidu juht: tarbijail raha on, aga ikka soovitakse madala hinna eest kõrget kvaliteeti
Üldise ebakindluse väljendusena tõi ta välja fakti, et säästude maht inimeste pangaarvetel kasvab pidevalt, kuid tarbijad on selle taustal üha hinnatundlikumad ning soovivad saada võimalikult madala hinnaga kõrgeimat kvaliteeti.
Ka on Sirje Potiseppa sõnul eestimaise toidukauba eelistus tarbija hinges märksa suurem kui see väljendub tegelikes ostudes. „Meedia võimendab meelsasti tarbija jaoks tundlikku hinnatemaatikat,“ ütles Potisepp. Tema sõnul on tulemuseks hinnasõda, mille esimene ohver on reeglina meie toiduainetööstus ning selle järel tabab selle languse järellainetus paratamatult ka jaekaubandust.
Potisepp hoiatas Eesti tootjaid private labeli ehk omamärgi toodete üha kasvavate mahtude eest. Värske jaekaubanduse seireuuring näitab nende toodete kasvu ning tarbija usalduse kasvu neisse . „Madala hinnaga kauplustekettide omamärgitooted pärsivad pikemas perspektiivis Eesti toiduainetööstuse tootearendust ja innovatsiooni,“ avaldas Potisepp arvamust.