„Tarvitseb vaid mõne uue toote või uuetüübilise pakendiga välja tulla kui kõige hiljem nelja kuu pärast on selline asi, või sellega väga sarnane asi ka teistel tootjatel portfellis,” kirjeldab ta uuenduste massilist kopeerimist. „Meil on selleks hea asi – Nielseni turu-uuring, kust hästi näha, millised tooted on hakanud hästi müüma.”

Asi A le Coq arendusdirektor Peep Akkel kinnitab seda ja lisab, et tegelikult tehakse niimoodi kogu maailmas, see on juba tavaliseks saanud ning kõik tootjad peavad sellega arvestama.

„Sellepärast tasub ka endal lahtiste silmadega ringi käia ja kui midagi näib seda väärt olevat, siis uusi asju üle võtta,” märgib Akkel. „Näiteks mingisuguse omanäolise pakendi väljatöötamine oma jõududega võib osutuda ebamõistlikult kalliks, seda enam, kui sarnane pakend on juba kusagil turul olemas.”