Tema sõnul ei ole Poola ja Türgi laevaehitajatega sõlmitud lepingud Tallinna sadamale kasulikud ehk siis on palju kasulikumad ehitajale.

“Minu hinnang on, ja nagu ka ajakirjandusest on saanud lugeda, et seal vahel liikusid mustad rahad, et järelikult osapooled, nii sadam kui Poola ehitaja, ei tundnud muret selle lepingu pärast, sest selle lepingu tagamine oli täidetud teisel viisil. Nüüd kui kaitsepolitsei hea töö tulemusel see teine “viis” lõigati vahelt ära, muutus oluliseks see, mis on kirjas lepingus,” rääkis Saks.

“See, aga mis seal kirjas, ei ole meile kasulik ning kuna poolakatel on ehitusjärjekord väga pikk ja tööd hästi palju, lükatakse edasi need tööd, kus neil on seda soodsam teha. Hoobasid neid korrale kutsuda meil ei ole, sest leping on väga kehv.”