BWB juhatuse esimees Margus Vanaselja ütles, et pikaleveninud talve ja raskete jääolude tõttu ei ole nad saanud kontrollida tehases värskelt valminud laevade stabiilsust ja sõiduomadusi, mistõttu on sadam sisuliselt valmistoodangut täis ning laevu ei ole saanud tellijaile üle anda.

Nasva sadamas ootavad üleandmist kaks Rootsi piirivalvele ehitatud laeva – üks neist kai ääres, teine saab tehases sees veel viimast lihvi. Niisamuti ootavad oma järge Klaipeda sadama poilaev ja uhiuus 23 meetri pikkune Põhja-Saksamaal asuva tuulepargi jaoks ehitatud hoolduskatamaraan. Käigukatsetuste järjekorras on ka veeteede ameti tellitud parvlaev ABRO, mis on ehitatud Abruka saarega ühenduse pidamiseks.

Kui jää viimaks läinud, tulevad laevatehasel kiired ajad, sest kõigi nende laevade üleandmine langeb ühele perioodile. Viimati oli tehases sarnane olukord 2011. aasta kevadel, kui Nasva sadam oli tihedalt uusi laevu täis.