Eesti ekspordib kalatooteid hinnanguliselt 600 miljoni euro eest 50 riiki. Eesti kalatööstuste jaoks on Jaapani turg suur väljakutse, sest Jaapani turgu iseloomustab maksejõulisus ning kõrged nõuded kalatoodete kvaliteedile. Suuremad ekspordiartiklid on tänaseni sprotid õlis ja erinevad lõhetooted.

Messil osalemise eesmärgiks on Eesti kalaettevõtete ekspordivõime suurendamine ja uute turustusvõimaluste leidmine toodetele, mis põhinevad Eesti kilu ja räimel, samuti mageveekaladel. Eestist pärit kalatoodete müügimaht Jaapanis loodetakse viia 2017.a.vähemalt 7 miljoni euroni.

Eesti kalaettevõtete osalemist messil toetatakse Euroopa Merendus ja Kalandusfondist summas kuni 80 000 eurot, messil osalevate ettevõtete omafinantseering moodustab 40% kogu messiga seotud kuludest.