Samuti on see selge märk, et mahe trend on Euroopas tõusuteel, kus täna nõudlus ületab selgelt pakkumise. “Eesti territooriumist on veidi üle poole kaetud looduslikus mõttes puhaste metsadega. Eestlastena võiksime siin näha võimalust väärtuslike tervisetoodete pakkumiseks ja seejuures ka oma majandusliku seisu paranemiseks,” kommenteeris OÜ Loodusvägi tegevjuht Kristjan Õunamägi. “Mahetootmise edendamine ja eksport võiksid vabalt olla Eesti võimalused Euroopa tuleviku kaubanduse jaeturul kaasa rääkida.”

Loodusvägi loodab antud edasimüüja kaudu jõuda kogu oma värskelt valminud mahetoodangu sortimendiga Taani jaeturule ning kinnistada pikaajaline koostöö Eesti-Taani kaubandussuhetes. Kui aasta alguses kuulus Loodusvägi toodete nimistusse 4 erinevat toodet, siis nüüd kuulub sortimenti 44 toodet, sealhulgas näiteks mahlu, küpsiseid, toorsnäkke, marjapulbreid jm.

OÜ Loodusvägi on üks esimesi Eesti mahetootjaid, kel on õnnestunud Skandinaavia turul edukalt kanda kinnitada. Ettevõtte esimest toodet (mustika-mustsõstra glögi) müüakse täna püsivalt Soome, Rootsi ja Taani, sealhulgas on glögi jõudnud Soome Prisma kettide kaubavalikusse. Rootsis mahepoodides on müügil Eestis toodetud täismahlad ning novembrist lisanduvad toornäksid ja marjajahud.