Hobuseblogi: kui ees seisab pikk reis

                     
Hobuseblogi: kui ees seisab pikk reis
Foto: Erakogu

Kui hobusel seisab ees pikk reis, siis on hobuse suhtes igati aus ja õige teda eelnevalt treileriga harjutada ning võimalusel enne ka lühemaid otsi sõidutada.

Hobune peaks treilerisse minema just nii hästi, et tema laadimiseks pole vaja pikka aega kulutada. Sõit, mis ees ootab, on ju isegi pikk.

Treileris peab ilmtingimata käepärast olema korralik pussnuga, millega saab kiire käetõmbega köidikuid läbi lõigata. Kaasas peaks olema ka taskulamp, esmaabivahendid, tagavarapäitsed, kaks kordet ja heinavõrk.

Sellest, kummad on transpordil turvalisemad, kas nailonpäitsed või nahkpäitsed, ja kas anda hobusele enne pikka reisi vett juua või mitte, loe eesti hobuse blogist.

Logi sisse

Logi sisse kasutades oma
Facebooki, Twitteri või Google'i kontot või e-posti aadressi.


Nimi
Kommenteerimistingimused

Maamajandus - viimased uudised
Kahjureid ja lesti tuleb korralikult tõrjuda
Näriliste tõrjeks võib tellida spetsialistid vastavatest firmadest või koolitada selleks välja keegi oma personalist.
Teravilja osatakse meil hästi kasvatada, kuid saagi säilitamisel tuleb sageli ette tõsiseid probleeme, sest hoiuruumid on selleks halvasti ette valmistatud.
2014 – hea saak, aga kehv hind (4)
23. november 2014 10:00
2014 – hea saak, aga kehv hind
Saimre Vilja­kasvatuse OÜ agronoom Tõnis Riisk saavutas rapsi­- sordiga ’Visby’ esimese koha nii rapside arvestuses kui tulukuses. ’Visby’ puhul on tegemist saagika ja talvekindla hübriid­- sordiga.
Nagu varasematelgi aastatel, andis tänavusel viljelusvõistlusel suurima arvestusliku kasumi taliraps. Kaera, odra ja rukki põllud jäid sageli kahjumisse.
Kaheksa aastat robotlüpsi õigustab ennast
Endel Albin oli esimene julge piimakarjakasvataja, kellel jätkus söakust 2006. aastal lüpsirobotitega katsetama hakata. Nüüdseks on robotitele kulutatud raha enam-vähem tagasi teenitud, seadmed aga töötavad ikka nagu kellavärk.
Esimesed lüpsirobotid jõudsid Eesti farmidesse 2006. aastal. Nüüdseks küünib siinmail töös olevate robotite arv paarisajani, robotiseeritud on poolsada lüpsilauta.