Eesti Kalaliidu juhataja Valdur Noormägi sõnul on messil osalemine võtmetähtsusega, sest Eesti kalatööstuste edu pandiks on orienteeritus ekspordile ning messile mineku üheks eesmärgiks on ettevõtete ekspordi jätkusuutlikkuse suurendamine Põhja-Ameerika turul. “Eesti ekspordib aastas kalatooteid 75 riiki ca 260 miljoni euro eest ning eksport moodustab kalatoodete kogumahust 85%”.

Noormägi lisas, et Bostoni messil on kontaktide loomisel eeliseks, et Eesti on teise suurusega krevetipüüdja Põhja-Ameerika vetes, samuti asjaolu, et Eestist pärit külmutatud koha- ja ahvenafilee on oma ostjaskonna Ameerika turul juba leidnud.

Põhja-Ameerika Eesti kalatöötlejate jaoks väga perspektiivne turg, kuhu soovitakse müüma hakata Eesti rahvuskalana tuntud räime ja kilu ning suurendada kalakonservide müüki.

“Ameerikas on väga suur vene kogukond ning usun, et leiame klassikalistele konservkaladele, näiteks sprotid õlis, püsivad kaubanduspartnerid.”

Mess International Boston Seafood Show on Ameerika mandri aasta tähtsündmus kalaäris. Eestist sõidab sinna 22 ettevõtet, meie rahvusstendi kujunduse autoriks on disainer Marju Liigand.