Sportvedrustus, -istmed ja –rool ning juhi eelistustest lähtuvalt auto erinevaid karakteristikuid seadistada võimaldav “Audi drive select” funktsioon on asjad, mis teevad kähkusõitmise A3 roolis ülinauditavaks. Eriti kui kapoti all tervelt 180 Hj arendav 1,8 l turbomootor. Ei olnud ammu need ajad, mil sääraseid sõiduelamusi võis nautida vaid Golf GTI või Audi enda S3 roolis.

Audi A3Kuna eelmise mudeliga võrreldes suudeti ka A3 kere massi 80 kg võrra vähendada, on kiirusnäitajad loomulikult sellise kombinatsiooni puhul absoluutselt esmaklassilised. Ainukeseks probleemiks muutub kogu selle jõu asfaldile mahasaamine, sest vähegi tõsisema kiirenduse juures kipuvad esirattad tühjalt ringi käima. Kaasa ei aita ka S tronic käigukasti kohatine liiga järsk rakendumine, mis teeb gaasi doseerimise üsna keeruliseks.

Eriti meeldib mulle Audi multimeediaekraani paigutus. Juba A6 puhul sai kiidetud armatuurlaua seest väljaliikuva kuvari lahendust ja rõõm on märkida, et ka uus A3 sai sarnase süsteemi. Vahe seisneb vaid selles, et A3 puhul liigub ekraan otse alla paneelis paiknevasse pilusse, mistõttu suletud olekus asjassepühendamatu selle olemasolust teadlikuks ei saagi. Väga elegantne!

Audi A3Ainsa miinusena muidu meeldiva kabiini kohta võiks märkida suuremal kiirusel tekkivat kuminat, mida tõenäoliselt võimendasid sportliku profiiliga rehvid. Kindlasti pole A3 liiga lärmakas, kuid näiteks Volvo V40 tundus mälu järgi küll hulga vaiksem olevat.

Edasi lugege portaalist whatcar.ee.