Kõigepealt tõmbavad mehed põldu torgatud tikkude järgi võimalikult sirge ja ühtlase avavao, mis on kogu edaspidise töö aluseks. Sellepärast hinnatakse seda eraldi. Pärast avavagu tehakse nn. kroon, siis läheb lahti põhikünd ning  järgmine eneseületamine saabub lõpuvaoga.
Kuna pöördadraga kündmine pakub vähem huvitavat vaatepilti, on sellele lisatud veel üks element, nn pats, mis sisuliselt markeerib viltuse põlluserva kündmist.
Eestit esindav pöördadraga kündja Jüri Lai on tuntud oma muheda ja rahuliku oleku poolest. Ilmselt see, lisaks abikaasa kohalolek, tuleb kasuks ka künnivõistlustel. Ikkagi oli võistlust jälginud künnifännide rõõm suur, kui selgus, et hilisõhtuks maailma künniorganisatsiooni (WPO) kodulehele üles riputatud protokolli järgi lõpetas meie mees kõrrekünni 6. kohaga.
Raido Kunilal oli vähem õnne. Just õnne, sest tema põhitöö oli ilus. Kuna aga võistlejate põllulapid on kõrvuti, peab ühe võistleja lõpuvagu jooksma ühtlaselt kokku järgmise mehe künniga.
Paraku sai Raido naabriks ungarlase, kes polnud pehmelt öeldes just meisterkündja. Kunila aimas halba juba algul: kui üks meie künnifänn muigas ungarlase viletsa künni üle, vastas Kunila:  „Mina pean selle mehe põlluga kokku kündma!“

Seda ta tegigi, kaotades naabri umbes 40 cm viltu jooksvat vagu õgvendades kõvasti aega. Seetõttu jäi tal oma lõpuvao jaoks aega väheks ja esimese ala kokkuvõtteks oli 20. koht.
Arvi Tammeli sõnul on siis, kui naabri vagu on rohkem kui ühe adrakorpuse jagu viltu ja seda tuleb sirgeks ajada, õigus lisaajale. Raido tõsise ja tagasihoidliku mehena enda eest seisma ei läinud, vaid proovis asja ise korda saada. Kahjuks ei jää ükski heategu karistamata. Õnneks jäi madjar 69,5 punktiga Kunilast veel 5 kohta tahapoole.

Kõrrekünd, tavaader
1. Andrew Mitcell jnr, Šoti, Ford/Dowdeswell, 200 punkti
2. Thomas Debes, Prantsusmaa, Massey Ferguson/Kuhn, 193
3. Bengt Andersson, Rootsi, Valtra/Kverneland, 187

20. Raido Kunila, Eesti, McCormick/Kverneland, 128,5
22. Andrijus Plerpa, Leedu, Fendt/Kverneland, 108,5

Kõrrekünd, pöördader
1. David Wright, Iirimaa, Ford/Kverneland, 204 punkti
2. Andrew Mitchell snr, Šoti,  New Holland/Dowdeswell, 203,5
3. Colin Bowen, Inglismaa, Ford/Kverneland, 191

6. Jüri Lai, Eesti, John Deere/Kverneland, 174
14. Kazys Goncius, Leedu, Case/Kverneland, 162.