Kui eelmisel aasta osales Loodusvägi messil oma esimese tootega ehk mahe metsmustika- mustsõstra glögiga, siis seekord paneb ettevõte lisaks maheglögile välja terve metsamarjaseeria ja uudse toornäksisarja, mida väljaspool Eestit turustatakse LOOV kaubamärgi all.

„Meie glögi oli eelmise aasta messil ainulaadne. Paljud külastajad kiitsid, et messilt leiab ka selliseid traditsioonilisi Skandinaavia tooteid,“ kommenteeris Loodusvägi OÜ arendusjuht Ahto Vegmann. „Reaalselt kogusime metsmustika-mustsõstra glögile eelmise aasta messil koha peal neli suuremat tellimust. Leidsime oma toodetele edasimüüjad ja koostööpartnerid Rootsis ja Taanis. Tänaseks on nendega saavutatud püsiv koostöö. Taani partner külastas hiljuti ka Eestit ja jäi nähtuga väga rahule.”

Selle aasta messi eesmärk on Loodusväe jaoks tutvustada jaeklientidele uusi tooteseeriaid. Ettevõte soovib ka leida endale uusi püsivaid koostööpartnereid ja toodete edasimüüjaid uutes välisriikides. „Loomulikult tahame näidata ülesse järjepidevust, usaldusväärsust Skandinaavia turul ning kohtuda oma klientidega. Osaleme seminaridel, näeme selle valdkonna trende ning viimaseid uuringuid oma ala professionaalidelt,” lisas Vegmann.

OÜ Loodusvägi on üks esimesi Eesti mahetootjaid, kel on õnnestunud Skandinaavia turul edukalt kanda kinnitada. Hetkel on Rootsis müügil metsmustika-mustsõstra glögi ja metsamarja täismahlad (metsmustikas, rabajõhvikas, pohl), kohe lisandub toortoidu seeria. Alates novembrist leiab Taani turult kogu metsatoidu seeria: metsmustika-mustsõstra glögi, metsamarja täismahlad, marjapulbrid ning metsameed erinevate metsamarjadega. Soomes on alates novembrist müügil glögi ja kogu metsamee seeria. Huvi on üles näidatud ka Norra turult.