Igatahes kujutlusel, et hakkan nüüd paariks tunniks rallimeheks, polnud määratud päriselt täituda. Siit õpetussõnad neile, kes lähenevad maailmale liiga suurte ootustega: "Ärge väga reklaami uskuge. Mõnikord on reklaamitegijad toote tegijatest üle olnud!"

Väljavõte Mitsubishi Lanceri reklaamist: "Tegemist on uudse ja võimsa meistrikandidaadiga, mis on oma unikaalsuse üle tõeliselt uhke. Näita stiili, mida saadab kõikjal aplaus, omanda sõidukogemus, mis kutsub igas kurvis esile naeratuse, naudi mahukat ja kõrgkvaliteedilist salongi, mis tõmbab endale rohkelt tähelepanu!"

Esimene väide: unikaalsus. Ütleme nii, et mitsubishilikkus, sest samu lahendusi ja detaile kohtab ka näiteks Outlanderil.

Detailid on lihtsad, mõnusad ja mugavad. Kusagilt ei paista, nagu oleks asju tehtud asjade endi, vaid kasutaja pärast. Kolm kõrvuti asuvat nn tuuleketast (suund, suurus, soojus) on praktilised ja mitte üleliia modernsed. Ei mingit virvarri, uuenduste tulevärki, mille ametlik nimi on täiustamine, tegelik ülesanne aga ostjat - nagu valge kunagi pärismaalast - klaashelmestega meelitada.

Sellega võime unikaalsuse teesi maha võtta, asendades ta konkreetsuse, sportlikkuse, mehelikkuse, väljapeetuse ning otstarbekusega. Viimane kehtib nii armatuurlaua, kogu salongi kui ka auto välimuse suhtes.

Teine väide: stiil, mida saadab kõikjal aplaus. Ütleme nii, et tuule vuhin akende taga takistas aplausi kuulmast, aga Lancer on tõesti aegumatult ilus ja omapäraselt ilus. Võibolla liigselt sentimentaalseks muutudes: ta on jõuline ja õrn ühekorraga.

Ja veel: Lanceri kenadus paistab eriti siis, kui teda vaadata eest- või tagantpoolt. Vähemalt iluvõre vastab tõesti oma nimele.

Ning lisaks: autole pakutavad sinine ja punane värv on aplausi väärt erksad.

Kolmas väide: omanda sõidukogemus, mis kutsub igas kurvis esile naeratuse. Oleme ausad, ega sõidukogemusel polnud tõesti viga. Turvaliste kurvide eeldus on jäiga kere ning sõltumatu vedrustuse loov ristamine.

Naeratust lisab ka võimalus kasutada roolil asetsevaid käiguvahetuslabasid. Ka alla surutud käigu lubav urin enne möödasõitu on midagi väärt!

Neljas väide: Naudi mahukat ja kõrgekvaliteedilist salongi. Eespool juba veidi nautisime. Nüüd võib lisada, et olulise osa Mitsubishi-mõnust põhineb jätkuvalt tema 650-vatisel 9 kõlariga audiosüsteemil.

Seega soovitus: keerake audio kõrvade taluvusele ning temperamendile parajaks ning laske minna. 143 hobujõudu teile kaasa!