“Iga müüdud kombaini taga on positiivne krediidiotsus, mis nõuab aga põhjalikku finantsinfo lahtikirjutust. Kuna rasketehnikat ostetakse harva, ei teki vara soetajale vajalikku kompetentsi, et liisingustandarditele vastavat memo ise kokku panna. Probleem on paljuski selles, et “põllumees räägib, aga liising kirjutab,” seega on suur tõenäosus, et tehing venib või taotleja saab negatiivse otsuse. Fusioni roll on olla ettevõtja esindaja suhtluses finantseerijatega, et leida kliendi jaoks parim lahendus,” tõi Roosna esile.

Seega on Fusion uudse nutirakenduse vahendusel justkui rasketehnikamüüjate liisinguosakond, mis aitab kliendil tehingu lõpuni viia. Info haldamine käib kliendi jaoks sealjuures läbi ühe inimese, et muuta liisinguahel paremini kontrollitavaks. “Tehing koosneb mitmest etapist – taotlus, otsus, leping, lisatoimingud ja makse. Mida vähem ostja erinevate küsimustega peab tegelema, seda kiiremaks ja sujuvamaks kogu tehing tema jaoks kujuneb,” ütles Roosna.

Millist kasu saab äpist rasketehnika ostja?

  • Finantsalase nõustamise kasvõi otse põllul peale masinaga tutvumist
  • Ülevaate, millised on võimalikud liisingulahendused vara ostmiseks ning milline saab olema konkreetse masina või seadme puhul maksegraafik, võttes arvesse ettevõtte rahavoogusid.
  • Võimaluse koheselt edastada liisingutaotlus Fusionile, kes võtab juba samal päeval temaga ühendust, kaardistab reaalsed vajadused ning aitab tehingu viia otsast lõpuni.