Suurema ruumipuuduse hoiab ära julge lahendus ehk see, et pakiruumi luugiga ei hakatud jändamagi, vaid tehti tagumine aken luugiks. Nii püsivad ka pakid paremini paigal. Näiteks neli kilekotitäit asju kõrvuti ning paar pikema säärega kummikuid veel külili otsas. Ühesõnaga, poes käimise tarvis küllaldane, isegi kui peaks õhtuks kümme külalist tulema.

Järgmisena tekib muidugi küsimus, et kuidas väike mootor ja väike kere koos kõlavad. Mootor on tehtud tõesti väike, liitrine. Ning prooviauto puhul oli see vahendatud veel läbi automaatkasti.

Läheb aga kuigipalju küll, kui lükkad. Uriseb, kuid siiski läheb. Kui aga liialt sõtkuma kipud, on tunda käigu vahetamise hingetõmbepause. Maanteel, kui kellestki mööda pole vaja kupatada, pole vigagi.

Mis kütusekulusse puutub, siis ega nii väga ei kulunud küll. Paagitäiega saab ikka julgelt Tallinnast Narva ja tagasi sõita. Isegi siis, kui 110 tsoonis lubatud kiirusega sõidad ja pöörded 3000 kanti kanduvad.

Seega, kellel närvisüsteem piisavalt korras ootamaks, millal sõiduriist hoo üles saab, võib Aygo ostmise peale mõelda küll. Seda enam, et ega rooli taga ruumipuudust kurta pole.

Välimuse suhtes ükskõikset vaatajat ma ei kohanud. Kes väitis, et liiga munajas, teine jälle seevastu, et nii armas ja nunnu. 14-tollised veljed kõnelevad ka enda eest.

Nunnumeetriga on mõõdetav ka auto sisekujundus. Julge, uuenduslik. Nii uuenduslik, et kõiki reguleerimisvahendeid ei julenudki tavalise jõuga puutuda. Mine tea, äkki jääb mõni plastmassiriba veel pihku....

Samas oli kõvasti rõhku pandud värvile: erimudelil Aygo Spice jätkus välisvärv umbes sama tooni lõikudega istmetel.

Kes selle auto soetada võiks? Naine, kes linnas oma sõite ise armastab teha ning kellele on seni peavalu valmistanud parkimine. Vanem paar, kes kevadeti linnast maale ning sügisel maalt linna oma kušetti ja kaht tugitooli vedada ei tavatse, vaid niisama loodusesse sõita tahab. Sellisesse loodusesse muidugi, kuhu viib kõva kattega tee...

Kokkuvõttes: Aygo oli elamus. Kui te ka osta ei kavatse, proovida tasub ikka. Kasvõi seda, millist häält teevad tagumised uksed, kuid need paraja hooga sulgeda.

Kõige paremini varustatud Aygo Spice saab 12 390 euro eest.