Parklasse keerab valge iludus. No ütleme pruut, kellel on kohe ees pulmajja minek. Kui autot on paslik naisterahvaga võrrelda või vastupidi. Eriti suuremat sorti neliveovõimalusega autot.

Huyndai välimuses on kõik see, mida välimuses üldse kirjeldada annab. Ta on sale ja sihvakas, samas jõuline ja pigem laiade õlgadega, temas on nooblit elegantsi ja tunnetatavat tugevust. Temas on pisut kerglast voolujoonelisust ja ennast tõestada tahtmist.

Selles autos pesitseb jõud. Automaatkast ei viivita gaasi andmisel sugugi ja rakendab 135 kW usinalt tööle. Jah, seda võimsust pole ehk alati vajagi, aga see on hea tunne: tunda, et kui sa tahad, siis sa võid.

Muidugi pole siin esiplaanil aga tahtmine, vaid ohutus. Selle autoga võid sa möödasõitu alustada koos pedaalilevajutusega.

Auto sisemus toetab välist muljet. Siin on metalli sädelust, aga pole plastiku ebameeldivat põrinat. Muusikakeskuse häälenupp on vasaku pöidla alla otsekui loodud, parema pöidla alla jääb püsikiirusehoidja pluss-miinus-nupp.

Juba praegu on Euroopas selle auto järele tunglemist tunda, just see auto peaks margi turuosa jõudsalt kasvatama.

Neid, kel piisavalt ostujõudu, võluvad ju ka võimalused, mida igal pool üldse tarvis ei lähegi. Üht niisugust saab proovida vaid künklikuma Eesti teedel.   

Viljandis on selliseid tänavaid, kus automaatne mäestlaskuja saab tunda oma tegelikku mõtet. Jah, Alpid siin just pole, aga katsetada ikka võib.

Lülitan kallakteega märgi sisse, võtan jalad pedaalidelt ning auto alustab laskumist. Algul veereb ta üsna usinalt, siis rakenduvad pidurid. Edasi hoiab ta auto kiirust nii 8-10 km tunnis vahepeal. Lihtne ja mugav, kui sa vaid usaldad olla sõiduriistas, mis osaliselt iseennast juhib. Sest rool on siiski juhi käes.

Rool on tõeliselt mugav. Ning käetugi on mugav. Käed-vabad-võti on mugav. Aga kõige selle üleslugemine tundub juba liigse reklaamina.

Ruumi on Hyundais piisavalt. Välja arvatud ehk pakiruum: suure osa sellest võtab endale varuratas. Ratta kõrvale mahuks muidugi mitu kilekotti kraamiga, aga nii ei ole tootjad mõeldud. Ühesõnaga - kui tahad alatihti kuupmeetrise pagasiga liikuda, mõtle järele.