Et senisest suurema täismassiga puiduvedu võimalikuks saaks, muutis majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kahte määrust: „Suuremõõtmelise ja/või raskekaalulise autoveo eeskiri” (21. mai 2001, nr. 51) ja „Tee omanikule erakorralise veo või sõiduga tekitatud kulutuste hüvitamise ja eritasu määrad ning erilubade väljaandmise kord” (1. september 1999, nr. 50).

Suurema täismassiga vedu ei saa võimalikuks kõigil Eestimaa teedel, vaid üksnes neil erivedudeks sobivatel riigimaanteedel ja kohalikel teedel, mis on markeeritud maanteeameti liiklusinfo avalikus rakenduses Tark Tee. Andmeid eriveoks lubatud teedevõrgu kohta uuendatakse vähemalt kord ööpäevas.

„Eelnõu kohaselt saavad omavalitsused ise määrata, millistel kohalikel teedel tohivad suurema massiga sõidukid liigelda ja millistel tingimustel nad lube väljastavad,” selgitab maanteeameti avalike suhete juht Allan Kasesalu. „Sama eelnõu järgi on omavalitsustel võimalus need andmed edastada maanteeametile ja volitada ametit lube väljastama, et teha see vedajale lihtsamaks ja vähendada halduskoormust.”

Tark Tee nimekirja täiendamisel lähtub tee omanik eelkõige tee, teelõigu või tee rajatise seisundist ja kandevõimest. Puiduvedu neil teedel, mis ei ole veebilehel kirjas, on võimalik ainult omaniku või haldaja eriloal.