Nii peab kuni 48 tonni kaaluv ümarpuitu vedav autorong olema varustatud kolmeteljelise vedukiga ja kolmeteljelise täishaagisega, autorong suurima lubatud tegeliku massiga 52 tonni aga peab koosnema kolme või suurema telgede arvuga vedukist ning nelja või enama telgede arvuga täishaagisest või siis neljateljelisest vedukist ja vähemalt kolmeteljelisest täishaagisest. Lisaks peavad sellise autorongi kõik teljed (v.a vedukauto esimene pööravate ratastega telg) olema varustatud paarisratastega.

Määrus kohustab veel, et ümarpuitu vedava autorongi kohta on koostatud elektrooniline veoseleht ja masin peab olema varustatud GPS-seadmega ning maanteeametile edastatakse veose maht tihumeetrites, kaal tonnides ning autorongi tegelik mass koos andmetega autorongi asukoha kohta. E-veoseleht peab sisaldama tegelikke reaalaja andmeid näiteks maanteel liikuva veose kohta.

Küll mööndustega, aga siiski saavutasid puidufirmad määruse jõustumisega selle, mida juba aastaid olid taotlenud. Isegi pikette korraldanud ja valitsusasutustesse arvutuid pöördumisi saatnud.

Loodetavasti jääb nüüd vähemaks ka massipiirangute rikkumisi, mille kasv oli aastaid probleem, sest enamik vedajaid sõitis niikuinii raskema autoga kui lubatud 40 tonni.