Miks? Väidetavalt mahub end nii paremini istmele seadma. Et sa ei liiguks autosse sisenedes esmalt mitte ettepoole ja siis ei langeks tagaistmele, vaid astuksid autosse ja istuksid. Lihtne, loomulik.

Siia tootjate väide: FlexDoors ustesüsteem võimaldab uksi avada peaaegu 90-kraadise nurga all, mis muudab sisenemise ja väljumise väga mugavaks.

Ühesõnaga, ei mingit nihelemist ega kohendamist vaid istud ja oledki paigas. Pealgi on istmed küllalt kõrged, et mitte pooleldi tasakaalu kaotanult istmele prantsatada. Hea teave kindlasti neile, kes armastavad pikka villast mantlit kanda ja muud moodigi väärikas välja näha.

Teistele ütleme nii, et esialgu on Meriva ikka harjumatu küll. Ukselinkigi otsid omajagu aega. Aga võibolla tulebki end selle "teispoolsusega" harjutada, äkki on see tulevikusuund? Pealegi väidetakse, et niisugune viis võimaldab emal-isal paremini last turvatooli sokutada ja turvarihmu kinnitada.

Ülejäänud Meriva mahub siiski oleviku raamidesse. Viimistletud väliskuju, rohke värvivalik ning pigem praktiline loomus. Hea valik neile, kes soovivad, et praktiline poleks vaid praktiline, vaid ka kena. See on muide kokku võetud lausesse "skulptuuriline kunstipärasus ühendatud saksa täpsusega".

Istmed on mugavad ja küllaldaselt sätitavad ehk võõrsõnade keeles ortopeedilised ja ergonoomilised. Materjali tõttu tunduvad nad kuidagi eriliselt karged. Väidetavalt tõrjuvad nad ka vett ja plekke. Proovima ei hakanud.

Omapärase lahendusega on keskkonsool. Märksõna: kui pole näinud, ei oska ettegi kujutada. Märksõna: siinid ja panipaikade oma käe järgi sättimise võimalus. Tootja lisaväide: salongis on kuni 32 käepärast panipaika.

Ja kui juba panipaikadeks läks: pakiruumi põrand on sile ning autosse mahub ka 1,5 m³ kaupa. Pagasiruumi põranda võib paigaldada aga ka teisele kõrgusele.

Meriva armatuurlaud on ootamatult värviline, moodustades terviku istmepõhjade värviga.

Tarbega või tarbetult, on raske öelda. Esialgu mõjub ta kindlasti värskena, aga  hiljem? Parim oleks ehk lahendus, kus armatuurlaua värv oleks muudetav, ükskõik, kas siis sõitja tujust, aastaajast või veel millestki kolmandast johtuvalt.

Aastaajad tulevad autosse aga juba praegu, seda läbi panoraamkatuse.

Meriva mootorid algavad 1,3liitrisest ja lõpevad 1,7liitrisega. Ka 1,3st on küllalt, kinnitas proovisõit. Seda maanteel, mis kindlasti selle auto pärisosa. Juba auto kujundus ju palub: palun, ära määri mind ära!

Lõpuks aga veel üks üllatus: ainulaadne sisse-ehitatud Flex-Fix veoraam võimaldab muretult transportida kuni kahte jalgratast. Tüdined autost, haara jalgratas!

Meriva hinnad algavad 14 300st eurost.