- esiteks on ta hirmus võimas. Lubatakse, et mootoris möirgab 300 hobujõudu. 

Möire on tõesti vägev, toon niisugune, nagu auto tagumise serva alt paistvad summutiotsad lubavad. Kuna ma armastan pigem vaikust ja rahu, tegin seni vaid rokkmuusikale erandi. Nüüd teen ka sellele Subarule.

- teiseks, kui ikka gaasi annad, läheb masin hirmsa hooga edasi. 

Väidetakse, et sajakilomeetrise tunnikiiruse võtab ta sisse 5,2 sekundiga. Igatahes peab selleks küllalt kiire käega olema, sest samal ajal tuleb manuaalkasti lapata – muidu võid 100 juures märgata, et alles teise käigu oledki jõudnud sisse lükata.

Seega: vaid manuaalkast. Aga imelik oleks ka, kui nii võimast mootorit lasta vaid tehnoloogial valitseda.

- kolmandaks: kõige selle tulemusena küsib auto keskmiselt 10,4 – 10,6 liitrit bensiini 100 km kohta.

Arvestades tegija võimekust polegi see nii palju, igapäevaseks tarvitamiseks aga selgelt liig. Linnasõidu puhul on ette kirjutatud koguni 14 liitrit sajale. 

- neljandaks on WRX STI ikka rohkem sport- kui pereauto. Kuigi arenetud on perele vajaliku ruumikuse suunas, ehib mõnda WRX STI versiooni ikka uhke tagatiib. Ning kui juba tiib, siis tuleks nagu ka lapsed hommikul kooli viia nii, et kummid vilisevad.

- viiendaks küsitakse selle kõige eest hulk raha. No kahe sellise masina jagu, mida keskmine Eesti tööinimene liisida jaksaks.

Aga kui nüüd kellelgi tekkis mõte seda autot osta, siis soovitan. Miks siis ometi?

- esiteks on ta hirmus võimas. Kes tahab ennast autoga sõites välja elada, no ega palju paremat vahendit pole. Põruta või öösel, tuled näitavad kaugele.

- teiseks, kui ikka gaasi annad, läheb masin hirmsa hooga edasi. Loomulikult pole maanteel lubatud sõita kiiremini kui lubatud, aga kui teil on oma heinamaa, mille kavatsesite sügisel nagunii ümber künda, siis lustige täiega. 

Plussiks varasema väljalaske juures on, et kurvides muutub nelivedu selliseks, et esimene kurvipoolne ratas veab vähem, välimine aga rohkem. 

Ka pole karta, et auto kurvisisene serv kerkima kipuks. WRX STI raskuskese on ikka vägagi madalal. 

- kolmandaks: jah, keskmiselt küsib see auto 10,4 – 10,6 liitrit bensiini 100 km kohta. Teistpidi võttes: kui ikka selle saavutusvõime juures vähem küsiks, oleks ikka imelik ka. 

- neljandaks, kuigi WRX STI ikka rohkem sport- kui pereauto, on ta ikka hoopis perelikum kui varem. Jah, välimus on põhimõtteliselt samaks jäänud, aga seest ruumi juurde leitud. Neli inimest peal, kõik saavad jalgu sirutada.

Pakiruum on vägagi ruumikas, isegi nii, et tagaistmete poolsesse serva ulatumiseks peab olema pikemat kasvu.

- viiendaks küsitakse selle kõige eest küll hulk raha, aga see-eest on teil võimalik osta auto, millega oma unistused ellu viia.

Kümmekond inimest on WRX STI uuel hooajal Eestis seda juba teinud.