Euroopa Liidu tarbijad ei ole uuringu järgi rahul investeerimis- ja kinnisvarateenuste ning hüpoteeklaenude turul toimuvaga. Kaubaturgudest hinnatakse kõige madalamalt kasutatud autode ning kütuseturgu. 64% ELi tarbijatest on üldiselt rahul kaupade-teenuste või pakkujate valikuga, mis viitab, et suuremaks probleemiks tarbijatele on kauplejate usaldusväärsus ja võimalus pakkumisi võrrelda.

Kõige rohkem on ELi tarbijad kogenud probleeme interneti- ning teleteenustega ehk 26% vastajatest. Järgnevad mobiilside-, rongiteenused ning kasutatud autod.

2011. aastal on üks kümnest tarbijast ELis kogenud probleeme vaatluse all olnud valdkondadest. Võrreldes 2000. aastaga pole olukord paranenud.

Tarbijate kaebuste esitamine on üsna madalal tasemel. Üks viiest tarbijast, kes koges probleemi, ei esitanud oma kaebust ettevõtte vastu. Põhjuseks võib olla see, et tegemist on väiksemat sorti probleemiga või kipuvad tarbijad arvama, et neil puuduvad vahendid probleemi lahendamiseks.