Ehitusobjekti juht Juhan Ressar kirjeldas sildu mitte emotsioonide, vaid arvude keeles, mille mälumängurite rõõmuks siinjuures ära toome.

Sillad on kolmeavalised jätkuvtaladega komposiitsillad. Sildade kandekonstruktsioon koosneb valtsitud HE800B terastaladest, kogukaaluga 181,8 tonni ja monoliitsest raudbetoonist tekiplaadist paksusega 220 mm. Silla raudbetoonist sambad toetuvad 350x350 mm ristlõikega raudbetoonvaiadele. Sildade avad on 14+18+14 meetrit. Sildade pikkus (kaldasammaste tagaseinte vahe) on 47,3 meetrit. Sild I laius 10,7 meetrit ja sild II laius 12,5 meetrit. Sild I sõidutee laiusgabariit 4+4 meetrit ja silla paremas servas on 0,9 meetri laiune teenindustee. Sild II sõidutee laiusgabariit on 4+4 meetrit ja silla vasakus servas on 2,5 meetri laiune jalgtee. Sildade kandevõime on 360 tonni.
Keila sildade ehituseks kulus:
1100 m3 betooni,
135 tonni armatuurterast,
182 tonni terastalasid,
318 päeva (koos ettevalmistus- ja koristustöödega).
Sildade ehituse peatöövõtja on Nordecon AS.