Maaleht kirjutas veebruaris, kuidas sorteeritud pakendid ei lähe mitte ümber töötamisse, nagu inimesed seni arvasid, vaid hoopis põletusse või prügimäele. “Kõik rääkisid sellest ja ka “Terevisioonis” oli keskkonnaministeeriumi esindaja, kes tõi minu jaoks uue vaatenurga, öeldes, et ka ettevõtted, kes kaupa müüvad, peaksid mõtlema sellele, kuidas nad kaupu pakendavad,” ütles K-Print OÜ ekspordi müügijuht Karol Karu.

See oli avastushetk. “Meie oleme trükikoda, kes teeb pakendeid. Meie saame suunata oma kliente keskkonnasäästlikumate lahendusteni ja meil on selle koha pealt suurem mõju, kui varem endale teadvustasime,” tõdes ta.

Nad haarasid härjal sarvist ja muutsid pakendid keskkonnahoidlikumaks. Loe lähemalt, mida nad täpselt tegid.