P.A.P.P. 2009 ehk Port Arturi Poodlemis Pidu on kampaania, mis toimub novembri ja detsembri esimesel kahel nädalavahetusel ning kus tutuvustatakse Port Arturi poode ja teenindusasutusi teemagruppide kaupa. Kampaania põhimõte on: head hinnad, uued pakkumised ning temaatilised tegevused!

Kuna Port Artur 1-s ja Port Artur 2-s on kokku üle 90 poe ja teenindusasutse, siis kampaania ülesehitus kaubagruppide kaupa võimaldab meil paremini välja tuua vastava kaubagrupi eripära ning sügavuti tutvustada vastavaid tooteid ja teenuseid. Kampaania P.A.P.P. 2009 raames pakume häid hindu ja uusi pakkumisi, mida toetavad temaatilsed tegevused: moeetendused, kus uued riided ja aksessuaarid; stilistid poodides, kes annavad nõu 2009-2010 hoojaks; kingitused ja auhinnad, neile, kes oste sooritavad; esitlused ja degustatsioonid, et paremini teada, mida ostad ning mängud ja võistlused. Lisaks keskusele omasele temaatilisele tegevusele täidab nädalavahetusi rikkalik kultuuriprogramm.
Esimesel nädalavahetusel, 6.-8. novembrini, on teemaks king ja rõivas, kodu ja elektroonika.

Täiendavalt peame selle kampaania üheks eesmärgiks teadvustada paremaks muutunud Pärnu kesklinna parkimisolusid ja linna keskkonda üldse, et kesklinna tasub poodlema tulla, sest siin on parkimiskohti pea 500-le autole, millest 340 on tasuta, nn. Port Arturi Parklas Pärnu jõe ääres.

Kuna kaubanduskeskused kasvavad üha suuremaks, siis on selline temaatiliste päevade korraldamine viimasel ajal suht levinud. Üha tihedamini näeme moepäevi, kingapäevi jne., Port Artur tutvustab aga kõike ühe kampaania käigus PortArturiPoodlemisPidu nime all. Usume, et käesolev kampaania on ühe traditsiooni algus! Täpsem info kapaania kohta www.portartur.ee