Foto on illustratiivne. Foto: Priit Simson

Esiteks võiks üle kontrollida klaasipesuvedeliku. Praegu on viimane aeg suvine pesuvahend vahetada talvise vastu, et vältida miinuskraadide juures külmumist. „Kui see on juhtunud, siis muud ei aitagi, kui soojas garaazhis vedelik üles sulatada ja paak tühjaks lasta. Või kui paaki on jäänud väike kogus suvist vedelikku, siis võib julgelt talvist, –21 C külmakestvusega tuuleklaasivedelikku peale kallata,“ ütles Alo Bergström.

Lisaks ebamugavusele, mille toob kaasa vedeliku külmumine, võib pesuveepaak või toru lõhki minna, mille vahetamine toob kaasa juba suuremad väljaminekud.

Jahutusvedeliku kohta kehtib sama reegel – see peab olema õige „kangusega“. Poest saab osta kas kontsentraati või valmis lahust, kuid külmakindlus tekib siis, kui vedelik kannatab vähemalt 30 külmakraadi. Lahjema segu korral võib tulemuseks olla mootori jahutussüsteemi purunemine.

Loe edasi Kuulutajast.