Varsti on autovrakkide koristamiseks buldooserit tarvis

Kommentaatorid kirjeldavad olukorda Järvevana teel nii:

"Noh ütleme nii, et kui UUS järvevana tee sõita algusest lõpuni nii nagu meie liiklusõpetajad tahaksid ehk siis oma reas ilma manööverdamiseta, oleks vaja sinna varsti buldooser tee äärde vrakkide koristamiseks valmis panna," kirjutab üks kommentaator.

"Olukord on niigi kitsas ja siis veel hunnik jõhkraid löökauke ka veel tekkinud. Pmst võimalik, et sul ei ole isegi piisavalt ruumi mõnes olukorras ümberpõikeks. Ebanormaalne kui sul on ca 30 cm lai ja pool meetrit pikk sügav auk keset ühte põhimagistraali," kurdab teine.

"Nii selle (Järvevana tee - toim.) alguses (Statoli juures Tartu mnt ristis) kui ka peale tee ehituse lõppu pikemal sirgel enne raudtee ülesõitu. Seal on 3-4 väga suurt sügavat auku, mida pimedas on võimatu märgata. Olen viimse nädala jooksul just seal lõigul näinud mitut sohvrit oma autorehvi vahetamas," kirjutab kolmas.

Remont ja Järvevana tee käivad kokku nagu sukk ja saabas, praegugi käib seal vilgas tegevus. Eks see ole vist nagu Tallinna linnaga üldiselt - ei saa kunagi valmis.

Tänane Raepressi teade ütleb nii:

„Seoses teetöödega Järvevana teel ning ööpäevasest sulamisest ja külmumisest tuleneva tee seisundi halvenemisega on liiklusohutuse tagamiseks vähendatud Järvevana teel lubatud sõidukiirust 70 km/h - 50 km/h- ile ning kohati kuni 30 km/h," ütles liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa. Kõigil liiklejail palutakse hoolikalt jälgida ajutiselt paigaldatud liiklusmärke ja sõita ettevaatlikult.

Hea lugeja, millised on olnud sinu kogemused seoses Järvevana teega? Kas tegemist on kõige auklikuma teega või on veel hullemaid?