Pilt on illustreeriv Foto: TERJE LEPP
"Neljakümne aasta jooksul on autoliiklus kõvasti kasvanud, jalgsi ja jalgrattaga on kõrvalteedel väga ohtlik liikuda. Tuleb kontrollida, kas väljaspool kunagisi ühistute piire istutatud hekid peavad seal olema ja kas kõik aiad on õiges kohas. Suvel ja eriti ilusate ilmadega, on seal liiklus kohutav. Siis veel niigi kitsa tee ääres parkivad autod."

"Rajatised ja haljastus, mis on teemaal, tuleb maha võtta, kui teeääred on vahepeal millegipärast omanikele erastatud, tuleb need sundvõõrandada ja tagada normaalsed liikumisvõimalused. Kahju, et seda ei tehtud vee- ja kanalisatsioonitrassi rajamise käigus. Nagu naljanumber on sadakond meetrit kergliiklusteed koolini, aga edasi ja üle maantee ranna poole."

"Minu aed on umbes 4 meetri kaugusel teest, kuid talvel sõidab mööda lumepuhur,siis aia tagant just see 4 meetrit on vähese lume all, aga mul aed on lumepuhuri poolt lund täis puhutud...siit küsimus, milleks siis seda teepeenart vaja on kui seda ei kasutata..."

Kivide paigutamine tee äärde võib kurvalt lõppeda

Mitu lugejat märkis, et ka Mähel tuleks teeääri kontrollima hakata - seal on probleemiks kitsaste teede äärde haljasalale paigutatud suured kivid.

"Suured kivid on laotatud Võsa teel tee äärde, nagu oleks see nende isiklik maa - kõnniteed nagunii ei ole, lumistel talvedel oli seal kõndimine lausa eluohtlik, aga peaasi, et kivid on."

Ent sama probleemi esineb mujalgi. Lugeja Püünsist kirjutab: "Sama Püünsis. Kui peaks mingi hullemat sorti tulekahi (või mõni muu õnnetus) tekkima, siis kes on süüdi, et tee kive täis ja päästeteenistus ligi ei pääse? Samas on suured betoonplokid Otilõuka tee lõpust (Rohuneemes) metsateelt ära kangutatud, et ajukääbikud ATV-de ja muu sarnasega mereni luidete vahele lõhkuma pääseks."

Hea lugeja, anna teada, kas oled sarnase probleemiga kokku puutunud ka oma kodukohas?