„Viie aasta pärast hakkab varustuskindluses esinema regionaalseid probleeme, mistõttu võetakse tee-ehitusobjektidel kasutusele naaberregioonis paiknevaid varusid, mis veokauguste suurenemisel tõstavad oluliselt tee-ehituse maksumust,“ kirjutas Sirk majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile saadetud kirjas.
Ministeerium kriisi ei näe

Maanteeamet hindas ehitusmaavaradega (nt pae- ja dolokivi, liiv) varustatust aastateks 2016-2025. Keskkonnaministeeriumi maapõueosakonna juhataja Maris Saarsalu sõnul tuleb sellest tööst välja, et ehitusmaavarade vajadus olenemata suurte taristuobjektide rajamisest püsib üle-eestiliselt üsna stabiilsena, mõnevõrra suureneb ehitusliiva vajadus aastatel 2018-19.

Loe pikemalt Harju Elust.