Telefon Foto: Priit Simson

„Mul oli vaja helistada Haigekassasse ja uurida, kuidas täpselt on asjalood rasedate ja ravikindlustusega,“ rääkis Tiiu. „Puhtjuhuslikult logisin end pärast kõnet Elisa iseteenindusse ja vaatasin kõnesaldost, et kõne kestis 5,45 minutit ning selle maksumuseks oli märgitud 1,34 eurot. Omast arust on mul 1000-minutiline pakett ja Haigekassa infoliini pidasin ma tervest mõistusest lähtuvalt tasuta infoliiniks.“

„Helistasin tarbijakaitsesse,“ jätkas ta, „sest mitte kusagilt polnud välja lugeda, et tegemist on tasulise liiniga.“ Infotelefon 16363 on muide ka ainus telefoninumber, mida Haigekassa oma kodulehel avalikult eksponeerib.

Selgub, et Haigekassa osutabki oma teenust tasuta ehk tema ei teeni infotelefonile 16363 vastates midagi. Kõnealuse tasu kasseeris enda arvele hoopis telefonioperaator.

Loe edasi Kuulutajast.