Esitletud vaibakollektsiooni „Personal Identity" /Isikukood/ inspiratsiooniks on inimene oma erinevate „egode" ja kirju sisemaailmaga, segatuna armastusega looduse vastu. Inimese kujutamine mustrite võtmes annab vaatajale võimaluse vaipa ise tõlgendada. Vaibad on ohtrate värvi üleminekutega, et demonstreerida käsitaftingu lõngadega „maalimise" võimalusi.

Villast ja viskoosist valmistatud silmatorkavalt värvilised ja detailirohked erinevate tasapindadega erikujulised vaibad kõditavad vaataja fantaasiat ja meeli ning annavad ülevaate Valley vaibavabriku tehnilistest võimalustest. Messil tohutut tähelepanu äratanud vaibakollektsioonist kirjutati positiivses võtmes ka kohalikus ajalehes ,,Hannoversche Allegemaine Zeitung".

Valley marketingi juhi Tiia Audi sõnul annab kolmandat korda messil osalemine tulemusi: ,,Meid juba tuntakse. See kontakt, mille sealt saame, võib tagasisidet anda ka alles aasta pärast. Meeldiv oli kohtuda esimest korda silmast silma partneritega, kellega on juba pikaajaline koostöö. Meie soov oli seekord saada kontaktväljund Inglismaale ja Šveitsi. Viimasesse müüsime messil juba kaks vaipa ja sidemed on nüüdseks olemas mõlema riigiga. Eks elu näitab, kuidas koostöö sujub."

Kai Vaino ja Jaana Kaas olid messil Valley poeketi kauplustesse uut ja huvitavat kaupa otsimas.

Omanik ja tegevjuht Aadu Juhkentaal on vaibamessi kasuteguris veendunud ja plaanib ka järgmisel aastal pilkupüüdvat ekspositsiooni esitleda.

Valley OÜ osalemist messil Domotex 2013 toetas Euroopa Regionaalarengu Fond.